Pages

November 15, 2010

aku kini...

Dulu aku seorang chef.....itulah yang mendewasakan aku dalam menharungi tahun ke setahun.aku bangga dengan baju putih seragam...pisau dan darah mainan ku setiap masa...


Dulu aku seorang chef.....yang sentiasa terbeban dengan masalah dalam kehidupan seharian.adakalanya seronok,mengujakan dantak lekang jua keperitan otak!!

Dulu aku seorang chef.....aku mengorbankan masa demi melaksanakan segala keperluan untuk org lain...





Kini aku adalah aku......sepertimana aku yang baru habis menghadapi exam...tak perlu nak berfikir sedalam2nya...hanya memikirkan esok ada benda baru nak dilakukan..

Kini aku adalah aku......yang tak dibebani segala masalah duniawi yang dapat memufliskan ....

Kini aku adalah aku......aku lakukan apa yang telah hilang dalam diri aku 10 tahun dahulu...

No comments:

Post a Comment